loading...

مطالب مربوط به سايت ها

مطالب مربوط به سايت ها

بازدید : 27
11 زمان : 1399:2

با پيشرفت علم رباتيك، شاهد طراحي ربات‌هايي با شكل‌ها و كاربردهاي مختلف بوده‌ايم. يكي از پركاربردترين ربات‌هايي كه تا كنون طراحي شده‌اند، پهپادها هستند. اين ربات‌ها در واقع پرندگاني هستند كه به هواپيماهاي بدون سرنشين شهرت پيدا كرده‌اند. پهپادها انواع مختلفي دارند كه كوادكوپترها از پركاربردترين آن‌ها محسوب مي‌شوند.

كارايي‌هاي مختلف كوادكوپترها

مهم‌ترين دليلي كه باعث افزايش اهميت و محبوبيت كواد كوپتر شده است، كارايي بالاي آن‌ها و امكان استفاده از كوادكوپتر براي مصارف تجاري يا سرگرمي است. كاربران مي‌توانند از كوادكوپترها براي بازي و تفريح استفاده كنند. در اين صورت بهتر است از نمونه‌هاي ساده و ارزان قيمت اين پرندگان هوشمند بهره ببرند. اما برخي ديگر از كاربران، كوادكوپترها را براي اهداف تجاري مورد استفاده قرار مي‌دهند. عكاسي‌ها و فيلمبرداري‌هاي هوايي، فيلمبرداري براي صحنه‌هاي مختلف فيلم‌ها، جاسوسي، نقشه‌برداري هوايي و... از كاربردهاي مختلف كوادكوپترها در مصارف تجاري محسوب مي‌شوند. قاعدتا در صورتي كه كاربران بخواهند از كوادكوپترها براي موارد جدي‌تر استفاده كنند، بايد انواع پيچيده‌تر و پيشرفته‌تر آن را تهيه كنند.

گستره متنوع قابليت‌هاي كوادكوپترها

اين پرندگان رباتيك و هوشمند، قابليت‌هاي مختلفي دارند و در دسته‌هاي متنوعي گروه‌بندي مي‌شوند. ابتدايي‌ترين انواع كوادكوپتر، طراحي ساده‌اي كه فقط براي تفريح، سرگرمي و آموزش مورد استفاده قرار مي‎گيرند، نسبت به نمونه‌هاي پيجيده‌تر قيمت پاييني دارند و اغلب كاربران مي‌توانند به راحتي يكي از مدل‌هاي آن را براي خود بخرند. قيمت پايين كوادكوپترهاي ساده، آن‌ها را به دستگاه‌هاي مناسبي براي يادگيري اوليه و آموزش كار با كوادكوپتر تبديل كرده است.

اما انواع پيچيده‌تر كوادكوپترها، قابليت‌هاي متنوعي دارند. از مهم‌ترين امكانات اين دستگاه‌ها مي‌توان به قابليت حمل دوربين، لنزهاي پيشرفته دوربين، فوكوس خودكار، لرزشگير و... اشاره كرد. اما بسياري از كوادكوپترهاي حرفه‌اي به همه يا برخي قابليت‌هاي اصلي نظير كنترل خودكار پرواز و فرود، GPS براي مسيريابي و بازگشت خودكار، امكان كنترل و مديريت از طريق اپليكيشن روي گوشي هوشمند، قابليت ارسال زنده تصوير از طريق WiFi و امواج راديويي قوي‌تر، حسگرهاي جلوگيري از برخورد با موانع، قفلبراي تثبيت ارتفاع، امكان بازگشت به محل و... مجهز هستند كه در قيمت نهايي آن‌ها تاثير بسزايي دارد. بنابراين هر فردي مي‌تواند متناسب با نوع كاربري خود بهترين نمونه را انتخاب كند.

خدمات پس از فروش كوادكوپتر

واقعيتي كه درباره بازار خريد و فروش كوادكوپتر در ايران وجود دارد، اين است كه پهپادها نظير بسياري از دستگاه‌هاي هوشمند، داراي خدمات پس از فروش مطمئن نيستند . در صورتي كه هريك از قطعات داخلي اين دستگاه‌ها آسيب ببيند و از كار بيفتد، پيدا كردن قطعات جايگزين آن براي كاربران سخت خواهد بود. به همين دليل، اغلب افراد نسبت به خريد كوادكوپتر ترديد دارند. چرا كه با هر آسيبي، پهپادها و كوادكوپترها كاملا بلااستفاده شده و همه هزينه كاربران براي خريد آن‌ها هدر خواهد رفت.

اما فروشگاه آنلاين آي پهباد، ضمن ارائه مطمئن كوادكوپترها، قادر است قطعات يدكي و لوازم جانبي اين پرندگان رباتيك را نيز براي كاربران تامين كند، تا افراد بدون نگراني از آسيب كوادكوپتر خود به راحتي از آن استفاده كنند.

آي پهپاد، فقط فروشگاهي براي تامين كوادكوپتر نيست. بلكه مشاوران و كارشناسان اين مجموعه در همه مراحل كار با كوادكوپتر، كاربران را همراهي مي‌كنند.

به همين دليل، در صورتي كه افراد نحوه كار با اين دستگاه‌هاي هوشمند را نياموخته باشند، مي‌توانند به راحتي با كارشناسان آي پهباد تماس بگيرند تا آموزش‌هاي لازم براي كار با كوادكوپتر به آن‌ها داده شود.

همچنين، كارد مجرب آي پهباد، قطعات يدكي نظير گيربوكس، موتور، ملخك، ريموت كنترل و... هر دستگاه را كاملا تامين كرده است و كاربران مي‌توانند در صورت نياز هريك از اين قطعات را به راحتي از iPahbad تهيه كنند.

نتيجه

كاربران و طرفداران كوادكوپتر بايد خريد اين دستگاه‌ها، ضمن در نظر گرفتن بودجه و كارايي خود، به خدمات پس از فروش اين پرندگان هوشمند و حساس توجه كنند تا در صورت بروز هر مشكلي در عملكرد كوادكوپتر، به سادگي بتوانند آن را حل كنند. به همين دليل، مراجعه به فروشندگان مطمئني كه افراد را تا آخرين مرحله كار با كوادكوپتر همراهي كند، اهميت بالايي خواهد داشت.

براي خريد كوادكوپتر با كارشناسان آي پهباد تماس بگيريد.

www.ipahbad.com

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 106
  • بازدید کلی : 2464
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی